Sweet Baby Ray's Honey Chipotle barbecue sauce

Jag har ständigt fler olika barbequesåser hemma och köper gärna nya sorter när de dyker upp.

Sweet Baby Ray's såser har jag testat tidigare och gillar dem mycket. De är lagom söta och rökiga för min smak. I år hittade jag en ny variant: Honey Chipotle. Den blev genast en favorit!

Sweet Baby Ray's

Först tyckte jag den var lite dyr men kikade lite närmare på jämförpriset per kilo. Döm om min förvåning när det var lägre än alla de andra sorterna på hyllan! I alla fall de som är goda. Man blir lite lurad av att flaskan är större än andra sorter. För mig är det bara bra, jag konsumerar barbequesås året runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0